FANDOM

Jajka fortuny (ang. Fortune Eggs) - jajka rozrzucone na wszystkich mapach z których może narodzić się nam zwierzak. Od fenków, poprzez foki aż do małp,jest ich bardzo dużo. Jajka znikają w każdą środę o godzinie 13:00.

Jak zdobyć jajko? Edytuj

Podczas wyścigu możemy napotkać losowe jajko fortuny. Pojawi się wtedy napis Fortune Egg!! oznaczający,iż zebraliśmy jajko fortuny. Od rodzaju mapy zależy,na jakie jajko natrafimy.

Przyspieszenie Edytuj

Aby przyspieszyć proces rozwoju zwierzaka, można zdobyć lub kupić przedmiot o nazwie "purified crystal", który skraca czas wykluwania o 8 godzin.

Drugi sposób to rozbudowanie swojego inkubatora o dodatkowe miejsce, dzięki czemu będzie możliwa inkubacja dwóch jajek fortuny w tym samym czasie. Aby rozbudować swój inkubator, należy kupić 9 kostek, które można zdobyć jedynie za "cash".

​Wyklucie Edytuj

Gdy nasz zwierzak już się wykluł, możemy sprawdzić drugą zakładkę "pet" w naszej książce i wybrać jednego ze zdobytych już zwierząt, aby nam towarzyszyło. 

Zamiast zwierzaka możemy otrzymać także kryształ z energią lub znacznik dla zwierzaka.

Aby odesłać zwierzaka, należy ponownie wybrać jego zakładkę i kliknąć szary przycisk "withdrawal".

Gdy wybierzemy jajko i włożymy je do inkubatora, pojawi nam się okienko z informacją, ile czasu jeszcze pozostało do wyklucia.