FANDOM

Alicia Online - najlepsza gra o koniach MMO.

Rozmnażaj, opiekuj się, ścigaj się, rób questy, ubieraj, zrób własną postać.

Historia Edytuj

Po pierwszej zamkniętej wersji beta testów gry pomimo sympatii do gier od Gametree nie obyło się bez słów krytyki ze strony graczy.

Po drugiej wersji beta testów zamkniętej 7 kwietnia 2010 roku, 24 listopada od 16:00 do 22:00 odbył się tzw. "on-line preview" czyli rzucenie okiem na grę przez bardzo krótki okres czasu.

Kolejny test odbył się 29 stycznia 2011 roku od 14:00.

Miał być to test stabilności serwerów, ale niestety podczas owych testów wiele osób zostało wyrzuconych z serwera.

Na początku owego dnia od 14:00 do 22:00 zorganizowano konkurs, w którym gracz który zdobędzie 3 poziom jako pierwszy, wygra 3000 cash (pieniędzy za które normalnie należy zapłacić) lecz z powodu tworzenia multikont na rzecz zdobycia darmowych monet (cash) po tym jak zostało ogłoszone iż po stworzeniu postaci gracz także otrzyma na początku pakiet cash, postanowiono zabezpieczyć serwery przed takim zachowaniem.

Po tym konta można było tworzyć tylko poprzez grę lub w razie problemów na oficjalnej stronie gry i dzięki zabezpieczeniom dodatkowe konta zostawały usuwane.Testy te zakończyły się o północy.

Otwarte testy beta zaczęły się 10 lutego 2011 roku od godzinny 11:00.od tego czasu dane graczy zaczęły być przechowywane w pamięci serwera.

Pojawia się także błąd w grze dzięki któremu czasami ekran gry zostaje uszkodzony, najdziwniejsze jest to że działo się tak tylko na mapach wyścigów które zostały wybrane.

Następnego dnia podczas beta testów wiele użytkowników miało problemy z dostaniem się na serwer gry za pierwszym razem, jednak miało to na celu sprawdzenie szybkości łączenia graczy do gry.

Mimo to w tym dniu zaraz po dostaniu się graczy do gry, serwer stał się niedostępny, był to stan przejściowy który nastąpił podczas sprawdzania stanu gry.

W ciągu około godziny owa usterka została usunięta a możliwość grania na serwerach gry została wydłużona o 8 minut w ramach rekompensaty.

Z powodu sprzeczek i złego zachowywania się pomiędzy graczami, według statystyk połowa osób z tego powodu opuściła grę, pomimo zapewnień o zaplanowanych następnych aktualizacjach i naprawie tego problemu.

Kilka miesięcy po ogłoszeniu Alici 2.0 gracze byli zdesperowani ponieważ twórcy nie zapowiadali nowej gry, pomimo testów które odbyły się 18 października oraz ogłoszenia które było według nich bardzo kontrowersyjne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki